Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies.

Creativiteit zit in ons DNA

Tastemakers bedenkt en ontwikkelt themaverpakkingen voor foodproducten in relatiegeschenken. Daarbij onderscheiden we ons door een grote creativiteit en een scherp oog voor trends. Ontdek op deze pagina hoe we dat aanpakken en wie onze ‘Tastemakers’ zijn.

tastemakers-over
Producten

Maximale kwaliteit

Ieder jaar is het een grote uitdaging om de juiste producten te selecteren voor onze pakketten. Deze artikelen moeten van goede kwaliteit zijn, passen binnen het budget en matchen met het bijbehorende thema. Alleen dan verdienen de producten het Tastes goodzegel.

Op iedere verpakking van Tastemakers vind je het Tastes good-zegel. Daarmee geven we aan dat we in de zoektocht naar dit product hebben gelet op maximale kwaliteit en smaak.

Proces

De reis van onze producten

Y29uY2VwdA==
1. Concept

Anderhalf jaar voor kerst brainstormen onze ‘Tastemakers’ over de trends en ontwikkelingen die de basis kunnen vormen voor nieuwe thema's voor geschenkpakketten.

ZGVzaWdu
2. Design

Op basis van de ideeën worden uiteenlopende designs geselecteerd en uitgewerkt tot aantrekkelijke, onderscheidende verpakkingen.

YXNzb3J0aW1lbnQ=
3. Assortiment

Met zorg ontwikkelen we een productassortiment van kwalitatief hoogwaardige producten. Deze producten worden gecombineerd binnen passende thema’s.

cHJvZHVjdGll
4. Productie

Op verschillende locaties in binnen- en buitenland worden de producten geproduceerd en ingepakt. Veel van onze producten worden ingepakt door medewerkers van sociale werkplaatsen.

bG9naXN0aWVr
5. Logistiek

Na de productie volgt het vervoer naar groothandels en samenstellers van geschenkpakketten. Onze klanten kunnen altijd op ons rekenen, ongeacht de fase van het seizoen.

Z3Jvb3RoYW5kZWw=
6. Groothandel

De pakketen worden geleverd aan horecagroothandels, groothandels in relatiegeschenken of overige samenstellers van geschenkpakketten. Dat kunnen multinationals zijn, maar ook lokale speciaalzaken.

Z2VzY2hlbms=
7. Geschenk

Bedrijven kopen de pakketten bij de groothandels en geven ze vervolgens aan hun medewerkers. Zo wordt de reis van idee tot geschenk voltooid.

Mensen

Onze Tastemakers

dGFzdGVtYWtlcnMtMjE=
André Verhoeff

Algemeen Directeur

dGFzdGVtYWtlcnMtMjA=
Jacolien de Jong

Marketing & productontwikkeling

dGFzdGVtYWtlcnMtMg==
Maria de Jong-Middelkoop

Marketing manager

VGluZWtl
Tineke Uithoven

Marketing & productontwikkeling

NQ==
Brigitte Kersbergen

Grafisch vormgever

dGFzdGVtYWtlcnMtNA==
Vincent van Oosten

Grafisch vormgever

MQ==
Marijke Mesker

Grafisch vormgever

Ng==
Paul de Leeuw

Finance

MjM=
Kim de Groot

Finance

MTQ=
Michel Smits

Inkoop & logistiek

MTY=
Kees de Groot

Inkoop & logistiek

MTc=
Marijke de Waal

Inkoop & logistiek

MTk=
Kees Slob

Inkoop & logistiek

MTg=
Ina in 't Veld

Inkoop & logistiek

MTU=
Peter Oudijn

Operations manager

MTM=
Margo Vink

Customer service

MTI=
Annelies van den Werken

Customer service

MTE=
Nadine Versteeg

Customer service

OQ==
Dominique van Caulil

Customer service

OA==
Marco Vreeswijk

Sales Hocorn

Nw==
Norbert van Sommeren

Sales

MTA=
Nicole van Hoorn

Sales

Duurzaamheid 

Verantwoord ondernemen

Tastemakers wil graag bijdragen aan het verduurzamen van de sector. Dit doen wij door onze verpakkingen te verbeteren en door de milieu-impact van onze bedrijfsprocessen te verminderen. Het waarderen van onze naasten mag niet ten koste gaan van onze natuurlijke leefomgeving.